);">

FREEVOLT AKTUALNOŚCI
I ARTYKUŁY

Bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i aktualizacjami na temat pozyskiwania energii słonecznej i FreeVolt.

SOLAR 101 – PRAWDA O TRUE-UP

26/11/2020
Bez kategorii
admin

Właśnie przeszedłeś na energię słoneczną. Twój miesięczny rachunek za prąd w wysokości 500 USD został obniżony do 300 USD i możesz być szczęśliwszy. Wszystko jest w porządku, aż tu – BAM! Rok po przejściu na energię słoneczną otrzymujesz rachunek na 1000 USD od firmy elektrycznej. Co się stało? Dlaczego musisz płacić więcej swojej firmie elektrycznej?

Właśnie otrzymałeś swój pierwszy rachunek „za dopłatą”. To jest rachunek, który musisz zapłacić swojej firmie elektrycznej, gdy Ty, klient korzystający z energii słonecznej, zużywasz więcej energii niż generujesz. Każda sytuacja jest wyjątkowa i nie każdy otrzymuje ten rachunek. Ale każdy, kto ma energię słoneczną lub myśli o przejściu na energię słoneczną, powinien zrozumieć, co to jest, jak przewidzieć, czy go otrzyma i jak się na to przygotować, jeśli spodziewa się, że nadejdzie.

Kiedy przechodzisz na energię słoneczną, zasadniczo zawierasz umowę z instalatorem energii słonecznej, aby zainstalować system, który wytworzy określoną ilość energii. Jest to szacunkowa ilość mocy, ale nie jest ona nieograniczona. Umowa, którą podpisujesz, NIGDY nie zagwarantuje, że Twój układ słoneczny wyprodukuje całą potrzebną energię. Nie można tego zagwarantować. Chociaż system jest zwykle projektowany z wykorzystaniem ilości energii zużywanej przez ostatnie 12 miesięcy, są to tylko szacunki. Zmieniają się style życia. Pogoda zmienia się z roku na rok. Nie możesz wiedzieć, ile energii będziesz zużywać każdego roku w przyszłości.

Dlatego nadal musisz być podłączony do sieci.

Podpisując umowę z firmą zajmującą się energią słoneczną, podpiszesz również umowę z dostawcą energii elektrycznej. Umowa ta nosi nazwę umowy NEM lub Net Energy Metering. Umowa Net Metering określa warunki między tobą a twoim dostawcą energii, dotyczące wymiany energii między twoim domem a siecią. Twój układ słoneczny zazwyczaj wytwarza więcej energii w ciągu dnia, niż faktycznie zużyjesz. Jeśli nie masz baterii, nadwyżka energii, którą generujesz, wróci do sieci, a Twój dostawca energii elektrycznej zapisze Ci tę moc. W nocy, kiedy słońce nie świeci, nadal potrzebujesz prądu. To wtedy, gdy wyciągasz tę moc, którą wysłałeś do sieci. Pod koniec roku dodają wszystko. Jeśli wygenerowałeś więcej mocy niż wykorzystałeś, wyślą ci czek. Jeśli wykorzystałeś więcej, niż wygenerowałeś, wyślą Ci rachunek. Tak to wygląda. Zwykle, gdy zagłębisz się w rachunek, zobaczysz ilość energii wytworzonej przez energię słoneczną w porównaniu z ilością energii, którą wyciągnąłeś z sieci. Większość ludzi po prostu patrzy na to, ile są winni na pierwszej stronie. Jeśli nie śledzą tych liczb głębiej na rachunku, mogą spotkać się z niemiłą niespodzianką.

Nawet jeśli Twoje wykorzystanie różni się nieznacznie z roku na rok, Twój rachunek nie powinien być zbyt wysoki. Dlaczego niektórzy otrzymują rachunki na 500 USD, 1000 USD, 2000 USD lub więcej? Jeśli system został zaprojektowany z myślą o Twoim historycznym użyciu, dlaczego Twój rachunek jest tak wysoki?

Możliwe są dwie odpowiedzi.

Pierwsza możliwa odpowiedź jest taka, że ​​twój układ słoneczny mógł nie być zaprojektowany tak, aby obejmował wszystkie twoje zastosowania. Kilka lat temu, kiedy energia słoneczna była droższa, wiele systemów zaprojektowano tak, aby „ogolić poziom” lub po prostu pokryć najdroższą energię. Taka praktyka pozostawiłaby trochę energii do kupienia od przedsiębiorstwa. Ponieważ większość głównych mediów korzysta z systemu warstwowego, co oznacza, że ​​koszt energii rośnie, im więcej jej używasz, pozostawienie części energii na pierwszym poziomie może w rzeczywistości zaoszczędzić właścicielowi domu więcej pieniędzy niż pokrywanie całej energii energią słoneczną. Tak więc nawet przy dużym rachunku, całkowity koszt energii może być niższy niż przedtem. Problem pojawia się, gdy właściciel domu nie jest w pełni świadomy tego, co się dzieje. Być może sprzedawca chciał wyolbrzymić oszczędności, więc zaniedbał edukację właściciela domu, że jest jakaś energia, którą będą musieli kupić od przedsiębiorstwa. Z drugiej strony być może sprzedawca to wyjaśnił, ale ponieważ właściciel domu musi wchłonąć tak dużo informacji, nie był w stanie zachować tej kluczowej informacji. Gdy właściciel domu jest świadomy, że system nie zaspokoi wszystkich jego potrzeb w zakresie zasilania, może wraz ze sprzedawcą określić szacunkową miesięczną kwotę, którą powinien przesłać do swojego zakładu energetycznego. W ten sposób rozkładają koszty na 12 miesięcy i nie są zaskoczeni ogromnym rachunkiem.

Innym prawdopodobnym scenariuszem prowadzącym do wysokiego rachunku za wyrównanie jest to, że właściciel domu zmienia styl życia. Niektórzy ludzie sięgają po energię słoneczną, a potem myślą, że mogą używać tyle energii, ile chcą. Być może nie są tak ostrożni, jeśli chodzi o zamykanie drzwi i okien, albo zostawiają telewizory, komputery i urządzenia włączone przez długi czas. Czasami zwiększone użycie mocy wynika z innych okoliczności. Być może w danym roku było więcej upalnych dni, w których właściciel domu musiał częściej uruchamiać klimatyzator. Może powitali w domu nowe dziecko lub innego krewnego. Może zmieniła się czyjaś sytuacja w pracy i w ciągu dnia byli w domu częściej. Niezależnie od sytuacji, pozornie niewielka zmiana może mieć duży wpływ na sposób wykorzystania energii w domu.

To powinno dać ci trochę więcej jasności co do rachunku. Pamiętaj – żaden instalator solarny nie zagwarantuje, że jego system pokryje wszystkie Twoje potrzeby energetyczne. Gwarantują tylko, ile kilowatów system wyprodukuje w ciągu roku. Wszystko inne nadal będzie objęte usługą. Kiedy już to zrozumiesz, możesz się przygotować, wysyłając comiesięczne płatności do zakładu użyteczności publicznej, aby złagodzić stres związany z otrzymywaniem jednego dużego rachunku pod koniec roku. Jednym z celów energii słonecznej jest zapewnienie kontroli nad sposobem zakupu energii. Wiedza o tym, jak zarządzać swoim prawdziwym rachunkiem, pomoże Ci zachować tę kontrolę.

Jak zawsze, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem naszej strony kontaktowej, jeśli chcesz, abyśmy przyjrzeli się Twojej konkretnej sytuacji, niezależnie od tego, czy jesteś potencjalnym klientem, czy nie. Oferujemy tę bezpłatną usługę w nadziei, że w przyszłości rozważysz możliwość polecania nam swoich przyjaciół i rodziny.

    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W CELU UZYSKANIA DARMOWEJ WYCENY

    Wypełnienie formularza jest łatwe i szybkie. Nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia bezpłatnej wyceny.

    Jeśli wolisz sam zadzwonić wybierz nr.

    BIURO - 737 737 994

    Back to top